Regulamin serwisu
Niniejszy dokument (zwany dalej Regulaminem) powstał w trosce o ochronę Twoich praw. Określa sposób złożenia zamówienia, formy płatności, warunki zawarcia umowy, a także informację o procedurze odstąpienia od umowy zakupionych produktów.
Informacje dostępne w Serwisie i w tym Regulaminie nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, a jedynie zaproszenie do zawarcia umowy.
§ 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Właścicielem Serwisu dostępnego pod adresem www.wieniecwspomnien.pl jest Kamila Grzejszczak prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą: Wieniec Wspomnień Kamila Grzejszczak, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), adres: Krępowieckiego 9b/3, 01-456 Warszawa, NIP: 5272574226 REGON: 541959494
- Za pośrednictwem Serwisu, Właściciel Serwisu prowadzi lub będzie prowadzić sprzedaż Produktów widocznych w Serwisie.
- Kontakt z Serwisem jest możliwy:
- pod adresem kontakt@wieniecwspomnien.pl
- pod numerem telefonu: +48 503 570 503
- za pomocą formularza kontaktowego dostępnego w Serwisie.
- Akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, lecz konieczna w celu skorzystania z wybranych funkcji Serwisu (np. złożenie Zamówienia).
- Regulamin jest nieodpłatnie udostępniony w Sklepie internetowym w sposób umożliwiający Użytkownikom zapoznanie się z jego treścią.
- Korzystając z Serwisu, Użytkownik potwierdza, że akceptuje postanowienia Regulaminu i Polityki Prywatności. Użytkownik potwierdza również swoją pełnoletność, a przypadku braku pełnoletności, że posiada zgodę rodzica lub opiekuna prawnego, który ponosi odpowiedzialność za przestrzeganie Regulaminu.
§ 2. DEFINICJE
- Kupujący – (1) osoba fizyczna; albo (2) działająca przez osobę umocowaną osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną; posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych. Każdy Kupujący jest jednocześnie Użytkownikiem Serwisu.
- Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, w rozumieniu art. 221 Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.
- Polityka prywatności – dokument lub podstrona Serwisu określająca zasady przetwarzania danych osobowych, dostępna w Serwisie.
- Produkt – wszelkie produkty dostępne i prezentowane w Serwisie, w tym w szczególności bukiety, wieńce, wiązanki, usługi indywidualne np. asysta kwiatowa, opieka nad grobami. Zdjęcia produktów umieszczone w Serwisie na stronie Sklep – Wieńce, Szarfy, Kosze Pożegnalne | Wieniec Wspomnień lub Wieniec Wspomnień – Wieńce Pogrzebowe i Opieka nad Grobami mają charakter wyłącznie poglądowy, a ostateczny wygląd Produktu jest zależny od dostępności m.in. kwiatów w danym sezonie.
- Produkt florystyczny z kwiatów świeżych – produkt wykonany w całości lub w części z kwiatów świeżych (żywych), czyli naturalnych, ciętych lub roślin doniczkowych. Do tej kategorii zaliczane są zarówno produkty składające się wyłącznie z kwiatów świeżych, jak i kompozycje mieszane. Produkt ostateczny może odbiegać od zdjęć poglądowych ze względu na dostępność kwiatów. Kupujący akceptuje, iż Sprzedający może zmienić rodzaj kwiatów z zachowaniem kolorystyki i ogólnego zarysu kompozycji.
- Produkt florystyczny z kwiatów sztucznych – produkt wykonany wyłącznie z materiałów trwałych, takich jak kwiaty sztuczne (np. z tkanin, tworzyw sztucznych, lateksu) oraz inne elementy dekoracyjne.
- Regulamin – niniejszy dokument lub podstrona Serwisu, dostępny w Serwisie.
- Serwis – serwis internetowy prowadzony przez dostępny pod adresem www.wieniecwspomnien.pl i jego podstronach, w tym w szczególności sklep internetowy widoczny w zakładce „Sklep”, „Usługi”.
- Użytkownik – podmiot przeglądający zasoby Serwisu lub Sklepu/Usług, bez konieczności dokonania zakupu.
- Zamówienie – oświadczenie woli Kupującego, złożone za pośrednictwem Serwisu polegające na wyborze w ramach podstrony „Sklep” lub „Usługi” określonych Produktów zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy na warunkach określonych w Regulaminie.
- Sprzedawcą/Właściciel Serwisu – Kamila Grzejszczak prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą: Wieniec Wspomnień Kamila Grzejszczak wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), adres: Krępowieckiego 9b/3,01-456 Warszawa, NIP: 5272574226, REGON: 541959494.
- RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L.2016.119.1 ze zm.).
- System Płatności – platforma, za pośrednictwem której odbywa się sprzedaż Produktów w Serwisie.
§ 3. WARUNKI KORZYSTANIA
- Regulamin określa zasady korzystania z Serwisu oraz jego funkcjonalności, rodzaj Produktów sprzedawanych przez Właściciela Serwisu za jego pośrednictwem, warunki składania Zamówień, sposób zawierania i rozwiązywania umów w ramach Serwisu, zasady i terminy płatności oraz warunki dostawy, tryb postępowań reklamacyjnych.
- Użytkownik nie może korzystać z Serwisu, w tym składać Zamówienia bez użycia poprawnych danych osobowych.
- Użytkownik zobowiązany jest do korzystania z Serwisu zgodnie z Regulaminem, obowiązującymi przepisami prawa i dobrymi obyczajami, z uwzględnieniem dóbr osobistych i praw własności intelektualnej, w szczególności praw autorskich przysługujących Właścicielowi Serwisu lub osobom trzecim oraz w sposób niezakłócający funkcjonowanie Serwisu.
- Klient może złożyć Zamówienie w Sklepie Internetowym Sprzedawcy przez 7 dni w tygodniu całodobowo, z wyjątkiem Nowego Roku, Pierwszego i Drugiego dnia Świąt Wielkanocnych, Wszystkich Świętych, Wigilii, Pierwszego i Drugiego dnia Bożego Narodzenia, a także innych dni uprzednio wskazanych w informacji zamieszczonej w Serwisie.
- Biuro obsługi klienta, pracuje w następujących przedziałach godzinowych: poniedziałek – piątek 8-16.. Zamówienia złożone w innych godzinach zostaną zweryfikowane dopiero kolejnego dnia roboczego, co oznacza, że zamówienia z porannym terminem realizacji/dostawy kolejnego dnia, mogą zostać automatycznie anulowane, po wznowieniu pracy biura obsługi klienta. W przypadku anulowania zamówienia płatność zostanie zwrócona Kupującemu w trybie natychmiastowym.
- Użytkownik zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu internetowego w sposób niezakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń. W przypadku stwierdzenia naruszeń, w wyniku analizy otrzymanej skargi, Sprzedawca niezwłocznie podejmie kroki celem zawieszenia Użytkownika naruszającego prawo.
- Sprzedawca nie korzysta z algorytmu, który dostosowuje ceny w oparciu o zautomatyzowane podejmowanie decyzji.
§ 4. WARUNKI TECHNICZNE KORZYSTANIA ZE SKLEPU INTERNETOWEGO
- Minimalne techniczne wymagania urządzenia Użytkownika umożliwiające pełne i poprawne korzystanie z Serwisu:
- urządzenie z dostępem do sieci Internet;
- najnowsza wersja przeglądarki internetowej obsługującej pliki cookies;
- aktywne konto poczty elektronicznej (adres e-mail) w celu np. dokonania zakupu.
- Właściciel Serwisu nie udziela gwarancji, że korzystanie z Serwisu, w tym zakładki Sklep lub Usług, będzie przebiegało bez błędów i przerw technicznych. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zawieszenia lub ograniczenia dostępu do Serwisu w dowolnym terminie, bez konieczności uprzedniego informowania o tym Użytkowników. Właściciel Serwisu będzie dążył do niezwłocznego przywrócenia działania Serwisu. Przerwy techniczne nie powinny mieć wpływu na realizację już złożonych Zamówień.
- Użytkownik bez zgody Sprzedawcy nie ma prawa pobierać zawartości baz danych dostępnych w Serwisie, w celu wtórnego ich wykorzystania do prowadzonej przez Użytkownika działalności komercyjnej lub innej działalności, która naruszałaby interes Właściciela Serwisu.
- W celu zapewniania bezpieczeństwa w Serwisie, Właściciel Serwisu dołoży starań w podejmowaniu środków służących zapobieganiu, pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych przez Internet.
§ 5. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ NA PRODUKTY I WARUNKI REALIZACJI
- Zdjęcie Produktów zamieszczonych w Serwisie należy traktować jako przykładowe. Ze względu na porę roku, dostawców kwiatów i ozdób, Produkty mogą różnić się detalami od przedstawionych na zdjęciach.
- W celu zakupu Produktu za pośrednictwem Serwisu należy wejść na stronę internetową Sklep – Wieńce, Szarfy, Kosze Pożegnalne | Wieniec Wspomnień lub Wieniec Wspomnień – Wieńce Pogrzebowe i Opieka nad Grobami , a następnie dokonać wyboru Produktu podejmując kolejne kroki zgodnie z komunikatami wyświetlanymi na podstronach Serwisu. W przypadku zamówień indywidulanych konieczny jest kontakt ze Sprzedającym.
- W celu dokonania zakupu, po dokonaniu wyboru Produktu, Kupujący powinien nacisnąć przycisk „Kupuję”.
- Po kliknięciu w przycisk „Kupuję”, Kupujący zostanie przeniesiony na stronę Systemu płatności celem dokonania płatności za wybrane Produkty.
- W celu sfinalizowania Zamówienia Kupujący zostanie przeniesiony na podstronę Serwisu, w której zobowiązany będzie do podania swoich danych osobowych oraz wyboru płatności.
- Akceptowane metody płatności to przelewy24 i przelew na konto.
- W celu złożenia Zamówienia konieczne jest wypełnienie przez Kupującego formularza dane płatności, podając dane niezbędne do realizacji zamówienia, tj.:
- Imię
- nazwisko
- dane konieczne do realizacji płatności
- adres e-mail
- adresu dostawy (ulica, kod pocztowy, miasto)
- osobę odbierającą zamówienie
- datę i miejsce dostawy
- godzina dostawy uwzględniająca dostarczenie towaru na 30 minut przed uroczystością,
- a w przypadku dostawy na grób, niezbędne jest podanie lokalizacji grobu: sektor, rząd, numer grobu, danych szczególnych umożliwiających identyfikację grobu.
- Po prawidłowym wypełnieniu danych płatności, Kupujący powinien zweryfikować wszystkie dane, które tam wprowadził.
- W przypadku podania niepełnych lub błędnych danych Sprzedający spróbuje skontaktować się z Kupującym w celu ich uzupełnienia lub sprostowania. Jeśli przez 24 godziny kontakt z Kupującym nie będzie możliwy Sprzedający może odstąpić od realizacji zamówienia lub odmówić rezerwowania towaru dla zamówienia.
- Po złożeniu zamówienia (zarejestrowaniu zamówienia w systemie sprzedaży Sklep – Wieńce, Szarfy, Kosze Pożegnalne | Wieniec Wspomnień, przez obsługę Sprzedającego) Kupujący otrzymuje e-mailem wiadomość potwierdzającą, że zamówienie dotarło do Serwisu. Potwierdzenie to nie oznacza przyjęcia przez Sprzedającego zamówienia do realizacji, lecz stanowi potwierdzenie dla klienta, że jego zamówienie zostało poprawnie zarejestrowane w bazie danych Sprzedającego. Powiadomienie ma charakter wyłącznie informacyjny.
- Umowa sprzedaży Produktu zostaje zawarta w chwili otrzymania przez Kupującego odrębnego potwierdzenia e-miał lub telefonicznego o skierowaniu zamówienia do realizacji. Termin realizacji liczony jest od momentu zaksięgowania płatności.
- Sprzedający może odstąpić od realizacji zamówienia bez podania przyczyny, po potwierdzaniu realizacji zamówienia w terminie maksymalnie do 24 godzin dokonania potwierdzenia w formie e-maila na adres wskazany przez Kupującego przy składaniu zamówienia.
- Potwierdzenie dostarczenia zamówienia, odbywa się wyłącznie sytuacji, gdy Kupujący, w uwagach do zamówienia złoży taką dyspozycje.
- W przypadku otrzymania przez Kupującego Produktu, Kupujący traci prawo odstąpienia od umowy, z uwagi na spełnienie świadczenia przez Sprzedawcę.
- Wszystkie ceny podane w Serwisie są wyrażone w polskich złotych i są cenami brutto. Ceny podane w Serwisie dotyczą jednej sztuki Produktu.
- W przypadku zamówień z dostawą do lokalizacji oddalonych o więcej niż 20 km od Warszawy, realizacja możliwa jest wyłącznie po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu warunków z Sprzedawcą. W takich przypadkach do ceny zamówienia doliczany jest koszt dostawy, liczony według stawki 1,40 zł netto (1,72 zł brutto) za każdy przejechany kilometr w ramach dostawy i powrotu dostawcy Sprzedającego lub według indywidualnej stawki ustalonej podczas kontaktu ze Sprzedawcą.
- Kupujący ma możliwość wyboru realizacji zamówienia z opcją dostawy "do rąk własnych" oraz z opcją dostarczenia na wyznaczone miejsce. W przypadku braku osoby wskazanej w ramach odbioru „do rąk własnych” w terminie (czas oczekiwania maksymalnie 30 minut) wskazanym przez Kupującego, Produkt zostanie pozostawiony w miejscu wskazanym przez Kupującego jako adres dostawy.
- Kupujący odbierając zamówiony Produkt powinien sprawdzić, czy jest on zgodny z zamówieniem i czy nie został uszkodzony podczas transportu. Sprawdzenie to musi odbyć się w obecności dostawcy. W przypadku wad Kupujący i dostawca spisują protokół, w którym opisują wszelkie zastrzeżenia. Protokół powinien zostać podpisany przed Kupującego i dostawcę. Kupujący powinien jak najszybciej skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta. Wszelkie reklamacje z tego tytułu będą uwzględniane jedynie po dostarczeniu protokołu reklamacyjnego. Brak zgłoszenia uwag dostawcy oznacza akceptację Produktu jako zgodnego z Umową.
- Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru lub opóźnienie w dostawie spowodowane wyłącznie z podaniem przez Klienta błędnego adresu dostawy.
- Sprzedający dopuszcza możliwość spóźnienia w ramach dostawy zamówienia, które wynikło z przyczyn obiektywnych, a spóźnienie nie przekroczyło 30 min. od określonego przez Kupującego przedziału godzinowego w ramach dostawy (min 30 minut). Spóźnienie do 30 min. nie może stać się podstawa do odmowy przyjęcia zamówienia, natomiast w przypadku, gdy Kupujący nie przyjmie zamówienia, zobowiązuje się do zapłaty za zamówienie w całości, a wspomniane powyżej spóźnienie nie może stać się podstawa do reklamacji.
- Właściciel Serwisu zastrzega sobie prawo do zmiany cen Produktów prezentowanych w Serwisie, wycofania oraz wprowadzania nowych Produktów. Powyższe uprawnienie nie ma wpływu na Zamówienie, które zostało złożone przed datą wejścia w życie zmiany ceny.
- Właściciel Serwisu wystawi fakturę VAT pod warunkiem zaznaczenia opcji w formularzu zakupu okienka „Kupuję jako firma” i podaniu prawidłowych dostawowych danych – nazwy firmy oraz NIP lub wysłania żądania wystawienia faktury VAT na adres e-mail: kontakt@wieniecwspomnien.pl. w terminie 24 godzin od złożenia zamówienia przez Kupującego.
- W przypadku usługi opieka nad grobami realizowanych przez cały rok z przyczyn niezależnych od Sprzedającego (takich jak np. niekorzystne warunki atmosferyczne, które uniemożliwiają wykonanie usługi, lub w okresach przedświątecznych), realizacja zlecenia może zostać przesunięta o kilka dni przed lub po wskazanej przez Klienta dacie. Jeżeli Klient nie wyraża zgody na przesunięcie terminu realizacji, prosimy o natychmiastowe anulowanie zlecenia.
- W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, Sprzedający zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia - o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Kupującego telefonicznie, bądź na adres mailowy wskazany w formularzu zamówienia.
§ 6. ODSTĄPIENIE OD UMOWY
- W przypadku zamówienia dotyczącego produktu florystycznego z kwiatów świeżych, którego termin realizacji przekracza 24 godziny, Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 24 godzin od momentu jej zawarcia – bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. Uprawnienie to przysługuje wyłącznie w odniesieniu do produktów określonych jako „produkty florystyczne z kwiatów świeżych”, zgodnie z definicją zawartą w Regulaminie.
- W przypadku zamówienia dotyczącego produktu florystycznego z kwiatów sztucznych, którego termin realizacji przekracza 3 dni, Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 3 dni od momentu jej zawarcia – również bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. Prawo to dotyczy wyłącznie produktów sklasyfikowanych jako „produkty florystyczne z kwiatów sztucznych”.
- Konsument może złożyć oświadczenie na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Korzystanie z wzoru, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym nie jest obowiązkowe.
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy zawartej na odległość wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Konsumentowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: kontakt@wieniecwspomnien.pl
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w przypadku umów, których termin realizacji jest krótszy niż 24 godziny – w odniesieniu do produktów florystycznych z kwiatów świeżych, oraz w przypadku umów, których termin realizacji jest krótszy niż 3 dni – w odniesieniu do produktów florystycznych z kwiatów sztucznych. Prawo to nie przysługuje również w sytuacji, gdy świadczenie zostało już rozpoczęte lub zrealizowane przez Sprzedawcę, w szczególności w przypadku usług takich jak asysta kwiatowa, renowacja pomników, opieka nad grobami oraz inne usługi wykonywane na indywidualne zamówienie Konsumenta.
- W przypadku Produktu, którego termin wykonania/realizacji przypada przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, Kupujący nie ma możliwości zgłoszeni prawa odstąpienia od Umowy. W przypadku jego zgłoszenia Kupujący ma obowiązek zapłaty całej ceny za Produkt. W przypadku Usługi – opieka nad grobami, kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w Umowie ceny oraz poniesionych przez Sprzedającego kosztów na poczet realizacji Umowy.
- Właściciel Serwisu ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, z uwzględnieniem zasad opisanych w § 6 Regulaminu.
- Właściciel Serwisu dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
- Prawo do odstąpienia nie przysługuje Konsumentowi w przypadku przekroczenia terminu 24 godzin na poinformowanie Sprzedawcy o woli odstąpienia od Umowy oraz w sytuacji, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana/wykonana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego indywidualnych potrzeb, jak również w wypadkach przewidzianych w art. 38 ustawy o prawach konsumenta.
§ 7. ZASADY DOTYCZĄCE KLIENTÓW NIE BĘDĄCYCH KONSUMENTAMI
- Postanowienia zawarte w tej części Regulaminu odnoszą się wyłącznie do Kupującego niebędącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą – Konsumentem (dalej: Konsument).
- Na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Towar zostaje wyłączona.
- Zarówno Sprzedawca, jak i jego pracownicy, upoważnieni przedstawiciele oraz pełnomocnicy nie ponoszą odpowiedzialności wobec Kupującego, jego pracowników, podwykonawców, upoważnionych przedstawicieli lub pełnomocników za wszelkie szkody, w tym utratę zysków, chyba, że szkoda została spowodowana przez nich umyślnie. W każdym przypadku ustalenia odpowiedzialności, odpowiedzialność ta w stosunku do Klienta, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona – zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie – do wysokości zapłaconej Ceny i obejmuje jedynie realnie poniesioną szkodę.
- Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą, a Kupującym rozstrzygać będzie sąd miejscowo właściwy ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
- Sprzedawca może dokonać zmiany Regulaminu w każdym czasie na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
§ 8. REKLAMACJE
- Obowiązkiem Właściciela Serwisu jest dostarczenie Kupującemu Produktów wolnych od wad.
- Kupujący może składać reklamacje dotyczące Produktu lub samego procesu zakupowego.
- Reklamacja powinna zostać wysłana na adres mailowy: kontakt@wieniecwspomnien.pl
- Reklamacja powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację Kupującego, Zamówienia, przedmiot reklamacji oraz żądania związane z reklamacją.
- Właściciel Serwisu ustosunkuje się do reklamacji w ciągu 14 (czternastu) dni kalendarzowych od dnia otrzymania reklamacji.
§ 9. DANE OSOBOWE, POLITYKA PRYWATNOŚCI, POLITYKA PLIKÓW COOKIES
- Szczegółowe informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, w tym informacja o prawach Użytkownika związanych z przetwarzaniem danych osobowych, a także zasady wykorzystywania plików cookies znajdują się w Polityce Prywatności i Polityce Plików Cookies.
§ 10. ZMIANY W REGULAMINIE
Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 01/08/2025r.
Regulamin obowiązuje od dnia publikacji w Serwisie.
Do złożenia Zamówienia niezbędna jest akceptacja niniejszego Regulaminu, w tym jego załączników.
W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności kodeksu cywilnego, a w odniesieniu do Konsumentów szczególnie przepisy ustawy o prawach konsumenta.
Wszelkie prawa do Serwisu, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, jego domeny internetowej, strony internetowej Serwisu, a także wzorców, formularzy, logotypów, zdjęć zamieszczonych na stronie Serwisu należą do Właściciela Serwisu lub Właściciel Serwisu posiada licencję lub inne prawo uprawniające do ich wykorzystywania.
Właściciel Serwisu zastrzega sobie, w zakresie dopuszczalnym przez obowiązujące przepisy, prawo do dokonywania zmian Regulaminu.
Do Zamówień złożonych przed wejściem w życie zmian Regulaminu stosuje się postanowienia Regulaminu obowiązującego w chwili złożenia Zamówienia.